onsdag 11 februari 2009

Ännu en dag avklarad utan dator

Har typ börjat vänja mig där hemma me att inte sitta vid datorn längre men det är nog bara för att jag vet att jag snart ska få en ny i mina händer. Jag har världens bästa datavän vid namn philip som har hjälpt mig att hitta det som är mest ekonomiskt och mest givande för mig. Så i morgon bär det av till Elgiganten först och främst efter att jag varit på sjukhuset på undersökning. Jag har tagit ut pengar så jag kan köpa en splitter ny dator med hög kvalité, en dosa för min gamla hårddisk, en extremt stor extern hårdisk och ett par nya dator/tv/mp3 högtalare. Visst det försvinner en del pengar från kontot men det är det fan värt!! Jag gör en investering som ska vara för evigt ;) jag är jätte lycklig...och jätte stressad ska ju typ hämta Nicole och sen hem och tvätta världens smutstvätts berg..gud så tråkigt men måste göras. Som sagt i morgon blir det upp extra tidigt, lämna nicole o dra till kstad för att träffa en farbror doktor som ska ta lite prover för att sedan shoppa på riktigt med philip.....Sen på fredag är vi lediga från skolan och då ska jag ägna mina självstudier åt att leta jobb igen och jag tror jag vet var ;) Nej dags att springa! Jalla bye

Inga kommentarer: