fredag 27 februari 2009

Var fan tog denna veckan vägen?

Nog för jag brukar gnälla om att tiden går fort men fy fan blir ju nästan mörkrädd, var ju typ måndag nyss!? Nu sitter man i skolan och funderar på vad som ska hända med mig....Jag funderar alldeles för mycket för mitt eget bästa. Jag har precis skickat i väg ytterligare en jobbansökan och gjort lite ekonomiska kalkyleringar eftersom csn pengarna kom för ett tag sen så nu syns det inte på kontot att man har handlat en dator för mer än vad min hyra går på. Var tänkt jag skulle köra in till olofström innan Nicole ska hämtas så jag kan göra ärendena själv men som klockan ser ut nu...tror jag inte jag hinner och prata med alla på en timme. All min ork är borta, det är helg och jag vill bara gå och lägga mig och tycka synd om mig själv och hoppas på att jag bara har pms. Men jag måste ta tag i nåt. Jag har en timme på mig att åstakomma nåt...men vad?

Inga kommentarer: