tisdag 24 februari 2009

Vacker dag :)

Solen sken och vintervärmen fick en att att stråla av vårenergi. Dagen börjar med en intressant samhälls lektion, vi har fan världens bästa lärare. På rasten hängde jag med Armin och Phille. Vid 11 släppte vår lärare oss för att låta oss återgå till att kunna planera gestaltning. Jag och philip började sakta planera ett samarbete igår och vi gick igenom grund idén. Om allt går vägen så kommer det här bli den bästa gestaltningen vi har gjort och vi har valt ett ämne som ligger oss varmt om hjärtat. Stamp kulturen. Vi har spenderat denna dagen åt upplägget och vi har god tro om att vi kommer kommer klara att få ihop detta till något fantastiskt. för att fira så tog vi en fotopromenad med Nicole. Jag lyckades få minst 3 super bra bilder, men sen blev det för kallt så vi drog hem. Väl här hemma har jag lagat mat och sen sprang jag till ICA och köpte en chipspåse o en festis som jag har nu när jag krypit upp framför tven och tittar på "den rätta för Rosing" på 5:an. En typisk gurlykväll innan jag kryper ner i sängen med en bok. My night indeed.

Inga kommentarer: