söndag 8 februari 2009

Hemma hos Nicoles familj

Just nu sitter jag i Kallinge hemma hos Nicole farmor o farfar efter att spenderat gårdagen här me att fira faster Saras 20 års dag med resten av familjen. Så sällan man träffar dom så det är klart man stannar så länge som möjligt. Mycket har blivit sagt och roligt har vi haft. Förhoppningsvis ser jag dem snarare än vanligt igen men det får tiden utvisa. Just nu sover Nicole i farmors knä framför tven och jag har precis packat väskorna. Pappa Alex och farfar drar till gbg om 3 timmar och jag funderar på att åka hem nu innan jag blir trött igen. Inte sovit många timmar i natt eftersom jag och alex passade på att prata ut om allt och eftersom vi ses så sällan tar det ju ett tag. Men det va det värt. Jag älskar verkligen den här familjen, vet inte vad jag skulle gjort utan dom. Familjen, david ja tillomed hunden Leo är så viktiga i vårat liv. Vet få ensamma mammor som har så bra kontakt med familjen på barnets fadersida. Och sen är det ett jätte + att våra familjer går ihop så bra. Nej dags o gå och väcka den lilla och sen krama alla fär nu bär det hemåt...

Inga kommentarer: