onsdag 25 februari 2009

I saw u

Jag blev lite besviken, det var ett bevis på att du har isolerat dig från omvärlden trots att du är nära den. Du har inte meddelat någon om vad som pågår. Man börjar undra vad din plan e. varför kan inte du hitta styrka och ta tag i saker utan att fundera på att fly..Jag önskar dig styrka, visst lätt för mig att säga kanske som inte är i din sits men ändå...Bara synd att se, men jag vet att du klarar dig utan mig och jag tror du också har börjat inse det..


Fick svar på tal några timmar senare.
Personen jag skrev om skrev och frågade i en MSNkonversation vad jag menade med blogginlägget. Om vad jag tyckte och kände sa vederbörande så här: Du skiter fullständigt i vad jag gör med mitt liv. Du "bryr" dig bara för att ditt eget självförtroende ska må bättre.

Där fick man för att man brydde sig..... :(



Inga kommentarer: