söndag 15 februari 2009

Jag och mina sjuklingar

Efter 5 timmars sovande mådde de inte alls bättre. snare sämre. Coffe ligger i sängen och är hetere än en bastu och har jätte ont i magen, hans feber har stigit till ca 38,7 grader. nicole är pigg nog att hoppa i soffan och kleta ut räkor i soffan, men hennes temp är fortfarande på 38,3. Själv sitter jag i soffan och kränger hämtmat. Och nej det är inte pizza utan räksallad. Jag har ju faktiskt gått ner lite sen jag var magsjuk i veckan så det vill jag ju inte sabba helt. även min temperatur i kroppen har höjts men jag mår inte dåligt. Jag orkar iaf trycka i mig massa nyttigheter som typ räkor, grönsaker, Omega -3 kapslar, aloe vera juice, vitaminer ja allt jag kan komma på för att preparera mig mot deras febersjuka. Får bara hoppas de blir bättre tills i morgon ^^

Inga kommentarer: