söndag 15 februari 2009

Sportlov

Ja från och med i morgon börjar skånes och blekinges sportlov. Frågor till mig själv.

Har jag några planer?nja kanske.

Har jag några måsten? Ja tyvärr.

Ska jag ha en massa kul nu när man är ledig? ja jag funderar på det men vet bara inte när och hur.

Ska jag var mycket i skåne? Nej det ser inte ut så tyvärr.

Ska Nicole vara på dagis? Nej hon ska också få ha lite sportlov.

Är det nåt speciellt jag ser fram emot under lovet? ja ska träffa mina 2 bästa vänner, mina nya högtalere kommer med posten och coffe ska följa med hem till tyringe och träffa mina föräldrar och snapsen förstås.

Nåt jag fruktar med lovet? att ingen av dem kommer bi friska.

hur många mil tror jag att jag kommer köra?15 - 20 mil kanske.

Och nu över till dig, vad ska du göra under lovet?

Inga kommentarer: