fredag 13 februari 2009

stolt *

Nicole har sovit typ 10 min i taget, tillslut fick jag nog och kompromissa med henne. Om hon fick ytterligare en flaska välling så kunde hon väl låta mig duscha. Nja det funka en stund men plötsligt fick hon för sig att att hon skulle byta blöja samtidigt som jag hade en massa lödder på mig. Men hon klarade att ta av både byxor och byxblöjan men sen blev hon plötsligt kissnödig så det hände en lite olycka på mattan. i stället för att drabbas av panik som hon brukar göra när hon blir blöt på ett eller annat sätt så tog hon papper torkade sig noga, slängde i papperskorgen och la byxor och mattan åt sidan. hon tog fram en ny blöja och satte på sig den. lagom till att jag var färdig i duschen för att hjälpa henne hade hon redan tagit på sig nya strumpor och bycor och sa - god natt tven och gick och la sig. Nu har det faktiskt varit tyst i mer än en halvtimme. själv vet ja inte vad jag ska ta vägen. Jag har snart druckit upp mina Aqua tini, det är skit på tv, jag är hungrig och inte van vid att inte äta chips vid den här tiden. Funderar skarpt på att tilloch med gå och lägga mig så man inte somnar när man får besök sen. men det gäller också att passa på att leka av sig med datorn medan man har chansen...hmm prioritera rätt är inte min grej, i vilket fall vaknade nicole nu iaf så det kvittar ju....

Inga kommentarer: