måndag 17 oktober 2011

Var tog tiden vägen?


Jag tyckte det var länge sen jag var ute och motionerna. Så tyckte jag tills jag nådde kanalbron och ser blommorna. En repris från förra året. Eller vänta nu...Jo så är det för exakt ett år sen gick jag över den här bron och log åt blommorna. log visserligen åt allt då. Den 7-24 oktober gjorde jag Säffle, Värmland. Då tog jag mitt pick & pack lämnade Blekinge och min störbo för att hälsa på han som skulle bli min sambo/särbo och framför allt min kärlek igen. Ett år senare är vi separerade, jag har precis lämnat min dotter på dagis och gått morgonens motionsrunda innan jag beger mig hem för att packa för en ny dag i skolan på min andra termin här i norr. Kanske det inte var så länge sen jag motionerna trots allt?
posted from Bloggeroid

Inga kommentarer: