onsdag 19 oktober 2011

Fattas bara 2 svenskar sen hade det varit komplett skandinaviskt. Men vilka skulle det vara?

Har vi ens några svenskar som hade kunnat jämföras med detta? Kanske till och med är mycket bättre än detta och som hade gjort viedon fenomenal, i så fall berätta gärna för mig :)
Nik & Jay var ett danskt fenomen jag föll för via dansk tv hemma i skåne runt 2007. Har varit lite tyst om dem ett tag sen I love ya, men nu är de mer aktiva än någonsin och tydligen inte bara i Danmark. De norska pojkarna har jag dock aldrig hört innan, men sen lyssnar jag ju bara på Lars Vaular från Norge. Trots att de andra försöker se snygga ut, så faller det icke mig i smaken för jag kommer  alltid tycka att Jannik B Thomsen är snyggast av dem alla. Videon var snygg, framför allt introt och den får mig eller ja dom får mig att undra om Sverige är svårflörtat eller det bara är så att Danmark och Norge är mer homies? ..

Inga kommentarer: