måndag 17 oktober 2011

Pinsamt

Sen den 12 oktober, ja säkert innan det också har jag fått sms från ett nummer jag nästan kan utan till, men inte minns vems. Med tanke på att jag visste att detta är ett nummer jag borde kunna, så blev det inget sms med  "Har formaterat om mobilen för ett tag sen, så har inte så många nummer kvar och tydligen inte minnet heller, vem är du?"
I dag är det den 17 och jag började läsa igenom det vi skrev och boom då kom jag på vem det var. Har haft minan aningar och tycker i efterhand att jag skötte det snyggt, men nu slipper jag verka konstig i sms:en.
Se detta som en förvarning till alla mina andra gamla och nya vänner som hör av sig: Bli inte ledsna om jag inte känner igen er i första taget eller frågar vem, för mobilen har dåligt minne och så även jag.

Inga kommentarer: