måndag 31 oktober 2011

Oktober försvann i en blinkning

Det var inte lätt att kombinera skolarbete som stod mig till halsen med barn, hushåll och dåligt mående. Lagom till att man nu har repat sig, psykiskt, så är det snart dags för en ny epok i skollivet. Den börjar om ca 3 timmar - höst terminens praktik. Jag är sådär jobbigt nervös. Inte för själva praktiken, utan för att näsan rinner och huvudet pulserar. Förkylning är ett faktum sen igår. Typiskt. Men mentalförberedning pågår i alla fall. Det rör sig mycket i huvudet just nu, men inget av det kan jag göra nåt åt. Jag kan bara vara mig själv, ta tillbaka mitt leende och hoppas på att folk slutar sno den från mig!
Så jag försöker igen: Jag sänder er ett leende och hoppas ni sänder det vidare och vem vet, kanske en vacker dag möter jag mitt leende igen

Inga kommentarer: