onsdag 5 maj 2010

Tisdag

En tidig dusch, snygg som en fjortis, familjemys, grinig dagis lämning och bränande möte. Jag hann inte ens sätta min fot innanför skolan förrän jag hade fastnat nere på konst. Kaffe och rökpaus sen ner igen. Försenad med min egen planering. Lunch och en bärbar dator nere på konst, Hampus på plats, Dennis kom ner och blev kreativ, Philip höll oss sällskap och Nicole hann dit innan vi ens övervägde att lämna lokalen. Hampus stanna över, Dennis mobil ville inte följa med oss.18:00 bilen tog oss till vetrinären för Zin, smygkolla på fotboll, hårfärg och annat trevligt. Hem, städa, laga mat och busa. Hampus kom. Diska, åt middag och la min prinsessa. Film på tv, snacks, Dennis fixar hår, filtar, ritblock, Spotify och fyllda vinglas. I dag är det lillfredag.

Inga kommentarer: