onsdag 5 maj 2010

Que ojos!! Yo quiero!

Farzad Athari persisk modell från Sverige.


Mörka skönheter med ljusa ögon, jag säger bara *WoW*
Jag har ju en tendens till att tycka alla är snygga, typ men redan sen yngre tonåren har jag har haft en dille för mörkare killar med gröna och i vissa fall blåa ögon. Typ som supermodellen Farzan Athari. Jag lär ju inte frysa ute, efter att ha suttit och tittat på hans bilder. Träffade även några isgrönögda sötnosar i helgen som fick mig att smälta och dessutom var de trevliga också. Tackvare facebook har jag hittat några av dem igen.

Minns att när jag var 14 och var på spåkresa i Spanien träffade jag en 22 årig man vid namn ramon. Hans var näst intill blond, solbränd hud, muskelpaket och ett par isgröna ögon. Jag hann inte mer än dit förrän jag drabbades av hans skönhet, men eftersom jag var så ung liten, med blond utväxt och bara lite solbrun så höll jag mig till mitt tjejgäng och fantiserade om att få dansa med någon så het. Jag hann inte fantisera länge förrän jag helt plötsligt hade någon bakom mig. Han tog mig åt sidan och ville veta allt om mig. Jag kände mig stum i en evighet. Drömde jag? Tydligen inte, enligt mina resekompisar. Vi dansade i 3 intensiva timmar, han bjöd på dricka och vi ringdes vid när jag var i Spanien och han tyckte jag var så söt. Det där lär jag aldrig glömma.
Fast du kan faktiskt också vara en blek, lång, benig, bred, brunhårig/blond, ap snygg eller enbart charmig svensk eller liknade för att få mig på fall också. Mina två senaste ex är båda svenskar men totala motsatsen till varandra när det gäller utseendet, men de hade sin charm också. Annars hade jag nog aldrig älskat dem så mycket som jag gjorde. Fast Allra helst ska du vara en nyblonderad, lång, normalbyggd, solbränd, i normala fall grönögd som matchar den solade huden, men oftast linser, ap snygg klädstil och ett bländande leende för att få mig på fall! Älskar min älskade störbo Dennis, han är den enda som får mig på fall just nu! Puss puss

Inga kommentarer: