onsdag 16 juli 2008

No important!!

Hur tror du att det känns att läsa nåt sånt från den personen som betyder mest? Nojig som jag är s vände det sig i magen och tankarna började snurra - va har jag nu gjort eller missförstått? Sa inte han att han brydde sig om mig att jag betydde lite eller var det bara alkoholen som talade...? Jag har inga pengar på mobilen så jag kunde inte ringa och fråga vad som pågick...var bara att vänta på en förklaring...jag väntade och väntade och väntade. I dag kom ett sms, jag var jätte nervös när jag öppnade det, tänk så skulle ja få läsa nåt ännu värre. men nej då hans mess hade inget med det att göra, det handla om att han äntligen var på Full moon festival och att han skulle ringa när han kom hem och antagligen skvallra om hur bra han haft där nere eftersom han vet hur mycket jag hade velat följa med. Och han kommer förstås hem när jag åkt tillbaka till blekinge igen...eller?

Inga kommentarer: