onsdag 16 juli 2008

Åka hem rik på nya prylar eller stanna och vara pank på pengar

Nu är det onsdag och jag har varit hemma sen i söndags kväll. Jag har ett bank och apotek ärende kvar, Jag är tvär pank, har köpt en massa nya prylar till min lägenhet, har väldigt lite kläder med mig hem och bara foppa tofflor, jag väntar på mitt bredband, pappa har sagt jag får gå ut på lördag om jag stannar, Phille o Ante vill att jag kommer ner till staffanstorp o träffar dom igen, jag har in te hunnit träffa kennie än trots att han bara bor 600 m här ifrån typ och jag är halvt sjuk. Jag vet inte om jag ska åka i morgonbitti eller på måndag, känns som jag har så mycket att göra, men har jag råd? Okrar jag? Jag längtar faktiskt hem för att göra det mysigt och bo lite mer centralt igen men nackdelen är att där finns inte mina vänner....

1 kommentar:

Anonym sa...

Även om jag är 10 mil bort så är jag aldrig längre bort än ett sms. Till nåt helt annat, va o kolla på lägenheten o tacka ja till den :D saknar dig massor! Puss puss