tisdag 29 juli 2008

hemma i skåne igen

shit vad tiden går fort, nu var det dags att spendera ytterligare massadagar i norra skåne, den här gången blir det dock lite längre eftersom jag har en massa att göra innan skolan börjar här som att te.x få mitt körkort. Vi kom hem för knappt 3 timmar sen och nu är jag så trött att ögonen rinner. men det är rätt skönt att vara hemma igen men jag kommer sakna min stora dubbelsäng och grannens nätverk, här hemma dog nätverket helt efter knappt 1 timme så det är tur man har mobilt bredband. Nicole sover i sin spjälsäng igen, hoppas natten varar lite längre än vanligt för nu har vi inget Telitubbies att gå upp till.

Eftersom jag nu befinner mig i ett hus där man inte kan ha dörren öppet halva kvällen som man kan göra hemma i lägenheten så temperaturen i tve rummet här ligger på 28 grader eftersom solen ligger på nästan hela dan och som sagt ingen dörr e öppen.
Äh de brukar säga att värme förbränner fett så då lär jag i alla fall bli smal när jag är hemma haha ....good night everyone

Inga kommentarer: