lördag 12 juli 2008

I kväll var det premiär för teatern Resfeber !

I kväll var den stora premiären i hembygdsparken i Hässleholm och vad bryr jag mig om det, jo kanske för att min pappa spelar med i den och han hade rampfeber i morse o ringde till mig och beklaga sig om sin nervosistet sen nu vid 19:50 fick jag ett sms: "Nu är det över". från pappa låter som det har gått bra och när jag frågar mamma som såg genrepet så tyckte hon den var kul. flera föreställingar väntar förstås men nu är det värsta över och jag hoppas pappa och publiken är nöjd för han har faktiskt tränat hårt inför detta. Hoppas tillomed han bjussar på en biljett så jag också kan få se den. Är kul att se sin pappa göra nåt han verkligen gillar och går in för, han är ganska snål med sånt nu för tiden hehe. Kan även tipsa om deras blogg iaf någon skulle ha lust att kicka in o se vad hässleholms teater sällskap har haft för sig och om du har vägarna förbi så kanske du även kan se teatern med egna ögon.



Inga kommentarer: