torsdag 31 juli 2008

Det får la bli plan D eller E eller kanske C iaf på lördag

vilken plan, jo partyplanen. Den som innefattar vad jag ska ta vägen och hitta på på lördagkvällen. På dan ska jag så klart till Inka festivalen men där efter vad händer då?

Plan A: Stanna kvar i Lund tills festivalen e slut och sen vidare till en bekant i malmö - verkar inte bli av eftersom mamma och pappa vill inte vara kvällsbarnvakter, hur tidigt som helst.
Plan B: Festa med Mr Läääckert & co - blir ikke eftersom de ska iväg och paddla.
Plan C: Gå på en "dejt". - ser ej ut så eftersom vederbörande dissade mig igår på msn o idag på systemet.
Plan D: Festa till det med lite gammalt folk - det kan ju bara sluta på ett sätt...eller?
Plan E: chilla med lite nytt folk - alltid kul med lite nya bekantskaper
Plan F: Dra till ........och träffa P o J ... -"överrasknigsmoment"
Plan G: Hänga med "han den där, jag trodde hade förändrats" - är det verkligen värt det?
Plan H: Träffa hanverkan hahaha (internskämt) - LOL
Plan I: ragga fest på stan -desperat!











Plan Ö : sitta hemma! =( - inte vad jag räknar med!!!!


Är faktiskt sjukt sugen på en grogg...nån som har lust att bjuda?

Inga kommentarer: