lördag 25 februari 2012

Telepatisk förmåga???

Jag tror ju knappast du läser min blogg och särskilt då den inte längre länkas på FB så du kan se den, men plötsligt, ett fåtal minuter efter förra inlägget skicka du ett sms.Först anklaga jag nästan dig för att ha skickat fel, men nej så var inte fallet, det var mig du ville nå. Sen min lur la av, nästan i samband med att jag kom tillbaka till Värmland från min månad nere i Skåne med dig, med er, hade jag förlorat ditt nummer och detta måste ha skett efter den 23 januari, för vi pratade precis innan du skulle bege dig av på din långa resa ut i den varma hettan i öst och va borta i en månad. Ditt sms var fåordigt och just de orden kunde vara från många av mina vänner, då det är en del vänner som kunde skrivit så och det är många vänners nummer jag inte länge har. Jag behövde bara rabbla siffrorna en gång i huvudet sen visste jag direkt att det numret hade jag rabblat förut, många gånger förut.Vår konversation varade i timmar och jag var glad, så glad. Jag har en telepatisk vän och det är du. Tack för att du finns, för att du minns och för att du är du! Peace

Inga kommentarer: