fredag 24 februari 2012

Eller nej, jag kanske inte ska sluta med mina VGfasoner i alla fall..

3 av 6 uppgifter är inlämnade, 3 VG. Ska påbörja 4 alldeles strax, det är ju helg nu och som alla andra helger roar jag mig med att plugga, kedjeröka och lyssna på konstig musik. Min kreativitet har jag lagt på is, eller i alla fall på 140 tecken (twitter), mer än så hinner jag inte. Hinner inte läsa böcker heller, allt får vänta till juni och oj vad lycklig jag kommer vara då. 
I dag kom mitt schema inför detta skolårets sista praktik - på ett gruppboende i stan. Hittills har jag varit på äldreboende och i kommunal hemtjänst, så detta blir helt nytt och vem vet, kanske mitt nya yrke. Nej, dumt att ropa hej än, har redan ett arbete, en tjänst och jag trivdes, men som sagt just nu är det yrket lite för tufft för mig efter min svacka och än ser jag ingen återvändo, men visst hoppas jag på att bli den jag var igen, men innan dess ska jag fortsätta vara den jag varit i hela tiden i 1 års tid (även om det tar emot ibland) - VGtjejen.