måndag 13 februari 2012

Sjunger i kapp med Whitney Houston medan jag står i telefonkö och hatar Telenor


Så kär man varit till hennes låtar, ung dum och blind och inte minst snyftig. Ja herregud va jag brölat och kastat saker omkring mig. Särskilt till låten -I have nothing. Det var framför allt i samband när jag var ihop med hiphopKenta för si sådär en 10 år sen, minns dock inte varför jag reagera så känslosamt, men jag var väl redan då sämst på att va flickvän, då jag var full av drama. Fast trots detta är Kenta och jag vänner sen massa år tillbaka och jag kan faktiskt lyssna på till exempel den låten utan att relatera till honom, för nu är det bara en väldigt bra låt.
Jag försöker dock att undvika att ta för höga toner då jag har telefonen tryckt mot kinden i väntan på att någon ska svara. Så har jag suttit i snart en timme. Av 4 jag skulle ringa har jag fått tag i 3 på den timmen. Det är ju måndag, alltså en hel omöjlighet att ens hamna i kö utan att somna av tristess. Jag tänkte jag skulle banta mina räkningar lite, då jag dragit på mig en del genom året. Fick mig dock en chock när jag ringde med inställningen att återta mitt Bredbandsbolag och be Telesnor att dra åt helvete....Nej nej, Telenor är inga man tar makten ifrån, de borde bli politiker!
De vet verkligen hur de ska trolla sina kunder till att falla för deras erbjudanden för att sedan låta kunderna slava under orimliga fakturor i evigheternas evigheter och skulle man vilja bryta detta i förtid kan man räkna med att få betala tusenlappar man inte ens har och det vet dom!
Det dyraste Bredbandsbolaget har kostat mig var 1000 kronor och då sa jag inte ens upp dom, dessutom har det sjukt mycket bättre kundservice och reklam!
Nu sitter jag i kö för att åter tala med dem, men för att säga hejdå, älskar er men är fångad hos Telenor. Blä. Är typ skit sur. Tur man blir glad av Whitney