tisdag 4 januari 2011

Mitt i vintern skiner solen!

Åter igen dags för lite designuppdateringar och den här gången har jag inte gått efter årstider som jag brukar. Nu är det mina färger som lyser på denna sida. Gult är fult, nej inte enligt mig. Gult är värdeful(l)t möjligtvis och självklart lite krimskrams-streck i olika färger som bryter ut. Sån är jag: Lite hysterisk, men rätt fin ändå. Det tycker i alla fall min pojkvän (tur jag har, att han ens orkar stå ut med mig och mina känslor. Älskar honom för det, fast ibland önskar han nog att han skaffade en hund i stället. *fniss*

Min skrivblogg (http://minnyans.wordpress.com) har även den drabbats av mina hysteriska sträck i färgstark utbrytning. Min nyans på livet helt enkelt, för trots kyla, mörker och andra konstigheter så skiner solen och alla andra vackra ting i mitt hjärta. Fast, jag har fortfarande "jullov" ifrån den och skriver fortfarande bara för hand. Dock har jag blivit av med anteckningsblocket just i stunden, men är hel säker på att jag kommer hitta den snart och då kan jag säga med garanti: Jag mår bra nu och det går riktigt jävla bra nu...!
Bortsett från en rejäl förkylning m.m så kan jag inte klaga på livet.
Jag är älskad, jag älskar och jag gör det jag älskar!
Med andra ord: Mitt i vintern skiner solen!

Inga kommentarer: