måndag 10 januari 2011

Januari - I vilka toner ska den här månaden gå i?

Det var det bästa med 2010, man kunde lite på musiken som kom, ny som gammal. Det var som 2010 hade sitt eget soundtrack. Jag har samlat en mapp på Spotify med de bästa låtarna som berört mig under hela 2010 -> Blandade favoriter 2010 . En gryta av låtar som berör mig och låtar som mättat min hunger efter bra musik för olika tillfällen. Minnen.

Januri har knappt börjat men den mappen fylls redan med 100 låtar. Jag kommer nog alltid förbli blandad, men jag njuter. Klassiska toner av Jazzkungen och drottningen från förr och nutidens jazzprinsessa, blandat med Ska i massor och varför inte lite bipbop. Ja mitt år har inte ens börjat men årets musik glädjer mig redan. Men vilken genger är det som håller längst denna månad, ska bli spännande att se när denna månaden nåt sitt slut, just nu leder Ska musiken :
http://www.lastfm.se/user/TechnoAnkan

What would life be without music!

Inga kommentarer: