lördag 20 augusti 2011

Min Sims är en alkoholist

Just i stunden har hon precis fotograferat ett knippe små fåglar. Nu står hon där i underkläderna mitt på gräsmattan och tar sig ett glas vitt (ingen aning vad det ska föreställa. Antingen vin eller champagne ) Det där glaset har jag sett henne ta när hon vattnar blommor, kollar tv, hälsar på vänner och till och med när hon kommer ur duschen. Att hon tar ett glas när hon skriver blogginlägg eller liknade kan jag dock förstå ;)
Nog för att jag själv bestämde att hon skulle vara en partytjej, men då menade jag ju inte att hon skulle springa runt och dricka jämt....
Fast det förklarar ju varför hon är hungrig,trött hela tiden och tycker
trädgårdsarbete är tråkigt. Alltså bara så ni vet, är min Sims en alkoholist. Men döm henne inte!

Inga kommentarer: