torsdag 11 augusti 2011

Alsolsprits dränkt bomullstuss, två plåster och en dos alvedon

Det dunkar och värker runt och i örat, men sova måste man ju oavsett. När jag vaknar upp hoppas jag att den här dåliga drömmen är ett minne blott då tinnitusen ekar som en hård puls i huvudet och inte ens musik kan dämpa den. Inflammation i yttre hörselgången har det sagt och tips på kurer som kan bota har varit många. Jag känner mig vilse i alla råd och mitt i allt har jag ont. Har inte tid med det. Mini semestern är över jobbet kallar i morgon och fram till söndag. Allt jag får göra är att be. John blunda står här nu, han har smekt av mig kläder,bäddat upp sängen och nattens saga är redo. Den kommer nog handla om alla de ljuva toner jag gått miste om de senaste dagarna. Nu önskar jag och mitt dumma öra god natt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: