tisdag 5 januari 2010

Vill leka i snön, men städning kallar

Kom nästintill precis hem från Olofström efter att ha varit där på möte och små handlat lite. Mötet gick super bra och efteråt gick jag och fönstershoppa i centrum och avslutade vistelsen med att handla lite frukost. Så i dag har jag både motionerat och styrketränat och i kväll blir det chips och Coca cola *haha*Väl hemma ser min lägenhet ut som det varit krig när jag varit borta. Utanför faller nystö, sån där fluffig mysig snö...Jag hatar snö, men inte i dag. Jag vill helst bara springa ut och lägga mig på den lilla kullen vid kyrkogården och låta snön kittla mitt ansikte. Hoppa rundor som ett barn av typ glädje. Fluffig glädje. Nej, det går inte, jag måste verkligen städa upp här, snygga till mig själv, men framför allt käka min frukost. Jag känner mig trotsig, jag vill inte! De där fluffiga snöflingorna har minskat, snön har avtagit...typiskt, då blir det väl till att vara här inne och städa då!

Inga kommentarer: