tisdag 12 januari 2010

Tror jag precis dog lite inombords

Denna dagen har varit den bästa detta året. Mycket har rullat på nästintill perfekt. Den glada stämningen dödades precis av att jag var dum nog att trycka på fel knapp så jag stängde av mobilen. Jag kan inte pinkoden än. Kan fortfarande den gamla i huvudet, men den är ju fel. Inget minne av var jag la papperna och jag får ju knappast tag på mina föräldrar nu. Kul, lagom till att man börjat vänja sig vid telefonen kan jag inte använda den längre. Saken blev inte bättre än jag upptäckte att min plånbok innehåller nästan 100 kronor sen någon vecka tillbaka. Här har jag gått och varit yber pank och lipat o haft mig över att jag inte haft något kaffe eller cigg. Fördelen med att hitta pengarna nu är att då har jag inte slösat dem i onödan, utan har fickpengar inför morgondagens lunch och kaffe och annat dylikt jag kanske handlar. Så lite glad är jag ju igen, men min mobil hur tusan ska jag lyckas få igång den igen. Lagom till att jag var helt inställd på att krypa ner i sängen för att sova blir det till att försöka finkamma lägenheten för att hitta den förbannade koden...Kul!

Inga kommentarer: