söndag 17 januari 2010

Tackar för en trevlig helg i gott sällskap

I fredags var det fredagsmys med tända ljus och godis. Igår var det utekväll som kan sammanfattas med pengar och Smirnoff Ice. Hur mysigt som helst. Ja, förutom den brutala kylan som drabbade oss rätt hårt. Igår var även familjen här och mös med mig och Nicole. Fikade lite och snyggade till här. underbart att ha dem här, saknat dem. Sen träffade jag dotterns pappa en snabbis när jag var och lämna över henne och det är ju alltid lika trevligt att träffa honom. I dag har jag försökt hålla mig vaken och alert så jag kunde hamna i trevligt sällskap i kväll, men tröttheten tog över och jag sov djupt i 6 timmar. Vaknade upp med förväntan om att vara utvilad och redo för en galen kväll, men nej då. Jag hade feber och jätte ont i halsen. Kanske inte så konstigt att jag blir dålig efter att ha stått ute i nåt som kändes som storm och -10 i mer än 20 minuter. Så nu får det trevliga sällskapet bestå av mig själv. Mitt kök är för rent för att jag ska kunna tänka mig att ställa mig och laga mat så i kväll blir det väl till att skala en mandarin och äta den med kniv och gaffel. Jag vill även tacka alla som jag hade kontakt med under helgen även ni gjorde min helg, fast mest vill jag ju tacka Dennis och Phille för det trevliga Sällskapet hela denna helgen!

Inga kommentarer: