fredag 15 januari 2010

Nu är denna veckan slut

Denna veckan har varit helt fantastisk. Jag har gjort ett stort personligt kliv i skolan. Vi har fått nya kamrater i profilen och då valde jag att ha ett möte för att kunna förstå vilket plan alla ligger på och hur vi ska göra för att utveckla profilens framgång under denna vårterminen. Jag har ordnat så vår profil kommer få möjlighet för mer handledning/feedback av våra lärare och dessutom lektionsliknande svenska lektioner på profiltiden för de som vill. Men mycket hänger på eget ansvar och jag har tagit tag i det som berör mig, sen får vi se om det kan vara en hjälp för de andra. Fått bra kritik från lärarna för mitt ledarskap och framgång med att skapa struktur med de andra. Jag måste ju visa framfötterna och visa vad jag är kappabel till för om knappt 5 månader är det bye bye allmänlinje och då har det underlättat om jag gjort skolan och mig själv stolt genom att visa att jag kan klara mig utan Jämshög i framtiden. Jag har haft väldigt roligt med mina vänner, busat en massa med Nicole och haft trevliga slacker stunder. Svårt att förklara nu i efterhand men trevligt har det varit. Nu ska jag ut och röka med Philip och försöka komma fram till vad jag ska göra med denna helgen...Vet inte alls vad jag är sugen på? Hmmm*

1 kommentar:

Christian sa...

Hej på dig!!!
Vilken härlig blogg du har!!