måndag 18 januari 2010

Twitter

Ett tyst grupptryck fick mig att äntligen ge efter och börja tvittra (microblogga) Ett inlägg än så länge, så nu är det inte lönt att länka den än, men snart så. Jag sitter över i skolan för att försöka koncentrera mig lite på min profil, men koncentrationen svek mig för en stund. Min lilla prinsessa är hos sin pappa denna veckan så jag har inte direkt bråttom hem.
För en månad sen fick jag ett bryt och raderade alla mina spellistor på Spotify, det är något jag ångrade efteråt. Det var galet mycket musik och jag har knappt hittat hälften sen dess, men fick mig en glad chock när jag såg att alla de gamla listorna finns kvar på skolans dator. Väldigt röksugen! Tror ni jag hinner ut och röka en snabbis, innan de låser entrén?...Typiskt, jag hann precis fram till dörren när jag insåg att jag glömt min tändare hemma så det sket sig, jag får hålla mig tills jag kommer ut härifrån. Tror jag dragit på mig en förkylning efter helgens brutala kyla eller så har jag rökt för mycket...I vilket fall har jag riktigt ont i halsen och hostar varannan minut, jätte störigt. I dag har vi pratat om Kristendomen på religionen, men jag hörde mest mitt eget hostande. Segt! Nu får jag ta tag i mig själv och jobba lite annars kommer jag väl aldrig härifrån!!

Inga kommentarer: