lördag 26 juni 2010

Midsommar helgen del 2

Så då var man tillbaka vid campingen och stugan. På grund av den extremt velande täckningen bredbandet har att erbjuda här ute i skogen så sitter jag nu på samma plats som förra gången jag bloggade. Skillnaden är att det är äckligt kallt och galet mörkt, så jag lär inte bli så långvarig här ute!
Dessutom har jag galt ont i magen efter all mat jag gluffsat i mig under kvällen som mina kära sysslingar på 60+ bjöd på under kvällen. Trots att bordet var dukat med massa alkohol, var jag för trött och hade för ont för att orka bry mig. Jag hade planerat att invadera hamnens fyllehundar som befinner sig 100 m ifrån mig, men nu orkar jag inte. Det var helt enkelt inte meningen att jag skulle det om man frågar min kropp. Den värker så mycket att jag varken pallar vara bland folk och fruktar för att ligga i sängen...Bläää! Kul slut på denna vackra dag då, tur man hade galet trevligt under kvällen. Gick lös på mat och mammas kamera igen och Nicole var som en duracellkanin och höll låda med Lasse från att hon kom till att vi skulle åka vid midnatt. Vi hade fint väder hela kvällen och de vackra månen lyser på mig igenom träden. Jag är så tacksam att jag valde att bränna nya skivor för några dagar sen, så datorn är fylld med lite nyare musik för Spotify vägrar starta trots att jag har prefekt täckning igen. Min mobil fylldes med vackra medelanden, från nästan alla. Men vissa har visat klart och tydligt var de står när det gäller mig. Är bara att bita i äpplet och känna efter om smaken är bitter, söt eller sur? Oavsett så önskar jag fortfarande, vänner som fiende en fortsatt trevlig kväll och ta det lugnt med allt och gör nu allt som jag hade gjort...Om jag pallat. Nu fryser jag och känner mig galet ensam trots att jag är omringad av folk, så det är väl lika bra att gå och lägga sig med smärtan och hoppas på en lika fantastisk dag i morgon, här i södra Östergötland med mina kära familjemedlemar och min sega dator! Puss på er!

Inga kommentarer: