tisdag 22 juni 2010

Familjen är återförenad

8 timmars mys med mina 2 älsklingsfamiljer i mina 2 hem i solsken och kvällsknott. I mitt eget hem i Blekinge i samband med packningen inför den kommande midsommarhelgen. I pappas enorma bil som jag hatar att köra men ändå envisades med att försöka köra 8 mil med och hemma på mina föräldrars gård i Skåne. Återförenad med mina älskade föräldrar som bjöd på kloka ord, god mat, goda sällskap och sovplats och möjlighet för min egen lilla familj att få chansen att återförenas i lugn och ro tillsammans. Dock när den lilla sover finns här inte så mycket hushållet kan erbjuda förutom mat, min dator och sömn men innan i kväll visade Nicole sina ridkunskaper och i morgon är det dags igen och även jag själv har möjlighet att hoppa upp på hästarna och få igång mina egna ringrostiga ridkunskaper igen, nu när Nicole kan leka med sin pappa under tiden. Känns skönt att ha min allra bästa vän hemma igen och själen är mycket lugnare nu. I morgon blir en bra dag, det vet jag, men nu blir det lite nattaglass och lite surf på nätet medan vi slötittar på tv och ta igen allt snack vi har missat den senaste tiden. Jag älskar min familj, alla, varenda en av mina familjemedlemar!

Inga kommentarer: