tisdag 22 juni 2010

Håller jag eller mitt hem på att falla samman?

Mitt hem är så äckligt att jag till och med släcker lampan när jag väl är vaken! Vadå väl, jo nästan hela tiden som jag bott här i den nya lägenheten, har jag drabbats av någon konstig form av orkeslöshet, sovsjuka och äter som hen häst så det är ofta framåt natten som jag orkar stå på benen men då kan man inte väsnas med dammsugaren. Jag vet inte om det bara är hormoner, orkeslöshet eller värre,men sjukt störigt är det. Har inte bara missat att ta hand om mitt hem utan missat en massa möten, dagis och planerad motion. Det här tillståndet brukar vanligtvis drabba mig i Tyringe, aldrig i Blekinge. men nu är det ännu en natt som jag lyckas sitta upp. Inte pigg, men vaken och med tanke på det kommande sommarlovet och den viktiga dagordningen i morgon måste jag göra det nu!
Inte blir det bättre av att grannen vill bjuda på nattthé och jag vill inte han ska behöva sitta uppe hela natten och vänta och en dusch hade ju inte suttit fel heller! Fan, måste ta tag ordentligt i mig igen, här i Blekinge!

Inga kommentarer: