måndag 28 juni 2010

Finner inga ord...!

Finner bara musik som talar åt mig just nu:
Anton Kristiansson - Du är knark
Anthony & the johnsons -Hope there´s someone

Plötslig hysteri attackera min kropp, svetten rinner i vrede och tårarna bränner längst kinderna. Alltid nåt, detta eviga känslokrig. Vems liv, vems val, varför allt tvivel och hårda ord. Jag är utmattad och kommer lida för natten. Du säger förlåt, förlåt för vad? Ingen av oss kommer någonsin veta. Jag måste välja att antingen skaka av mig hysterin i morgon och agera vuxet inför mitt än så länge hemliga möte eller välja dig, igen.
Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet:

....... det gick för fort, vi vände blad
från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av
Det bästa sex jag haft i hela mitt liv
jag nästan jag nästan skäms över att säga det högt......

...... och det går utöver min bästa vän
Jag älskar dig, så vi kanske kanske kanske syns igen!



Jag vill älska dig, å jag vill slå ihjäl dig
Vill ha dig ur mitt liv, men nånting står I vägen
Å jag gör allt för att behålla förståndet
Men jag har fastnat I ett beroende som håller mig fången för du är
KNARK

Inga kommentarer: