söndag 23 augusti 2009

söndags kväll

Kalle och phille drog vid 3 tiden och efter ett tag kom min familj och vi käkade familjepizza och jag intruducerade Mnt dew för pappa. Det hann nog inte gå 2 timmar efter att nicole kom hem så var här stökigt igen. men storstäding på dagen kändes onödig. har fått massa gjort i dag. städat, diskat o tvättat. men för tillfället syns inte det. ja det märks i alla fall att min ängel är hemma. saknat henne som tusan även om hon var sjukt gnällig när hon kom hem. på tal om änglar lyssnar jag på Angel med Massive attack. väntat typ halva dan på att min Spotify skulle börja funka igen efter nåt avbrott i förmiddags. Så nu ligger jag ensam i sängen med datorn brevid mig och min favorit musik på lagom volym och hänger på facebook. tänkte jag skulle lägga mig till rätta och slappna av och baa flyta med musiken in i drömmarnas värld, typ meditera mig till sömns och hoppas på en underbar måndag.