söndag 2 augusti 2009

Hemma igen

Nej, asså vi kom inte hem nu vi har faktiskt varit hemma sen 18:00. Men sen har det fixats med mat och fram till 23:02 har man försökt få den lilla att somna vilket var näst intill omöjligt eftersom hon sov halva vägen och hennes favorit snuttefilt har vi ju förstås glömt i Åmål. Borta bäst, men hemma är bäst också. Sitter och laddar upp massa bilder på facebook nu så inte bilderna hinner bli för gamla. Jag hade jätte kul och skanar det redan men det är som sagt rätt skönt att vara hemma. 2 veckor kvar till den riktiga vardagen börjar igen. saknar det. Nästa vecka blir det skåne för hela slanten. Nicole fyller 3 på tisdag och det ska firas hemma i Tyringe, sen e det teater och Hässleholms festivalen. Sweet. Nej nu ska jag förvärra min halsbränna med att stoppa i mig det sista av resegodiset. klockan är fem minuter över midnatt men känner jag mig och Coffe rätt lär vi inte hoppa i säng än på ett tag..men till er andra God natt