söndag 23 augusti 2009

Galen helg med grabbarna



Som nybliven singel ville jag inte spendera helgen ensam utan höll kvar mina bästa vänner Kalle och Phille. I torsdags var det internatfest utomhus. Det var en fest full med intriger, alkohol och nya människor. Bengan och Kalle fick slagga hos mig. Vi rangla hem vid 2 tiden men jag tror inte vi lyckades somna förrän 5 tiden. På eftermiddagen blev det lång vila innan phille kom och vi drog till karlshamn för att handla på city gross och hälsa på hemma hos kalles trevliga föräldrar och lillebror. Vi tog en runda förbi Mcdonald´s innan vi for hem vid ca 7 tiden för att ställa in varorna innan vi for in till olofström för att hälsa nästa favorit. Chasse. Vi var där i nån timme och snacka en massa skit och grabbarna snöade in på bilar på datorn, men jag blev trött så vi for hem för att festa lite. Gud det var det roligaste kvällen ever! x antal långa timmar med skratt som kom från hjärtat, glädje, coca cola, as bra musik, kallekonst, en promenad i jämshög, godis och facebook nördande, men framför allt en sjukt massa mtn dew läsk!


Sådär på morgonkvisten kom vi på att vi skulle få besök på kvällen av en till som ville vara med. Kanske bäst att sova lite. Det blev 7 timmar och ett plötsligt uppvaknade av att han hade anlänt. Han hade med sig en gemensam polare och vi snacka lite skit o sånt sen berättade han att det blev ändrade planer och han skulle vidare. shame on you haha* När de hade åkt, åkte vi och handlade mer mnt dew (as goda, vi blev helt hocked) och sen fortsatte vi med en myskväll med tända ljus, resten av godiset, mer kallekonst, Who framed roger rabit filmen, glädje, vänskap och en vacker stjärnhimmel som lockade ut oss med filtar för att bara ligga och filosofera över det vackra himlen erbjöd. Vi såg stjärnfall och en extremt fallande....hmm..komet? i vilket fall, vacker var den. Precis som igår blev det extremt sent men det var det värt. Fast vi ångrar dock att vi inte stanna i karlshamn och gick ut med folket som ville ha ut oss, men men man kan inte få allt. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan Kalle och philip. Har en liten känsla av att de alltid kommer finnas där. Fast inte just nu för nu sover de som små lamm.