lördag 8 augusti 2009

Nu är våran tid på Festivaldax över

Vi var där i onsdagskväll, torsdagseftermiddag och igår kväll. Säg ca 10 timmar samanlagt. På de 10 timmarna blev det karuseller, clownunderhållning, mat, Danne Stråhed och en cider i Finjabackens öltält. Jag såg typ ett tjugotal bekanta ansikten och fick en välbekant kram. Och han var inte ens från Hässleholm. Slösa en massa sms till folk jag sedan knappt såg skymten av. Ja ja jag och Coffe hade det rätt mysigt endå och efter att ha vandrat runt och tittat på allt och alla såg gav vi oss hem vid 00:00 igår. Nu får det var nog för iår. Nicole fick ju sin del av festivalen med karuseller och clowner så alla är vi nog rätt nöjda och nu har jag väl tittat och vandrat mig mätt på Hässeholm, så nu kommer jag inte att sakna det på ett bra tag. :)