fredag 28 augusti 2009

Sjuk och stressad

nej så illa är det väl inte men det är ju inte så lätt att slappna av när man är så sjuk att man bara vill sova, är singelmamma, när man har skola och inte har något internet hemma. Sitter kvar i skolan och göra allt som jag för tillfället inte kan göra hemma. I dag har vi haft slöjd o grejer i skolan, inte så där jätte kul men man var duktig ändå. jag är egentligen as hungrig och tvärtrött men jag känner jag måste passa på nu innan helgen, vet ju aldrig när jag har tillgång till någon annans internet i helgen. Mitt internet får jag tillbaka den 1:e september. en evighet tills dess. Sitter här och nyser så det gör ont. Väntar besök om typ nån timmer. Ett väldigt viktigt besök. Ska försöka klura ut vad jag ska göra med helgen, gosa med föräldrarna eller ligga här hemma och gnälla på Nicole. Nåt blir det oavsett hur konstigt jag lär må. Så nu har jag lyckats gå igenom allt jag brukar göra på facebook, kollat mejl, bloggat och spelat. Nu är det bara en timme kvar tills jag ska hem med Nicole...vad ska man döda denna timmen med. Aja har du mitt nr får du gärna bomba mig på sms eller kanske på msn om jag pallar för jag är fett rastlös. Hoppas ni har en bättre fredag än jag.