torsdag 10 november 2011

Vitaminboost och Detoxkur del 1

Har typ precis börjat med detta, men håller tummarna för att detta kan var min push tillbaka i vardagslunket med rätt energi. Den senaste tiden har jag varit som en slöddrande zombie, min kropp orkade inte mer, det enda jag hade kvar var mitt sinne. Sinnets makt var inte starkt nog och jag blev stilla och fylld med ångest och dagarnas framfart kändes snabbare än vanligt och jag ville bara bryta ihop....Då kom dom, orden av vänskap. Några av de närmaste påminde mig om mig. Jag hade behövt en kram, men styrkan i deras ord var starka nog att väga upp avståndet. De fick mig att le, fick mig att tro på mig själv igen. Ny dos med tålamod byggdes upp, jag vet att snart är jag mig själv igen. MethoDraine Detox är faktiskt inte så äckligt som det ser ut och för några år sen testade jag det och mådde toppen efteråt. Nu kombinerar jag det dessutom med Friggs Multiwoman optinal, är inte så förtjust i stora pills, men det ska gå! 
Jag försöker sova hela nätterna och går en powerwalk i 1 timme, minst 2 gånger i veckan, ersatt det sega brödet med Wasa knäckebröd mineral plus. Har även lyckats ersätta kakan med morot eller banan och försöker dra ner det söta till helgen, för att "snabba på läkningsprocessen av min förlorade energi" 
Kan det gå tro?
Än är det bara 4 av 20 dagar som har gått, men jag tror på det här och tror man på nåt, ja då ska det gå! 


1 kommentar:

Psykolog sa...

Vad hjälper det mot? Låter lite jobbigt ;)