onsdag 27 april 2011

Klarar jag medicinsk grundkurs, då klarar jag nog allt!

4 veckor som kändes som 4 månader. Termer som gjorde mig både förvirrad och hypokondrisk. Litervis med kaffe, sena nätter och massa stress. Ett tag trodde jag att jag skulle förlora greppet, bränna ut mig och näst intill ge upp. Fast då hade jag hamnat på ruta 0 igen, hon utan utbildning och minimal chans för fast jobb. Tack vare min utbildning fick jag en praktik som ledde till timjobb samtidigt som jag studerar och med vetskapen, att klarar jag bara 2 terminer till lika bra som denna första, så har jag både bra betyg i Omvårdnadsprogrammet och en möjlighet till fast jobb. Den chansen ville jag ju inte missa, så tre dagar innan sista datumet lämnade jag in denna enorma kurs och väntar nu på de sista resultaten och klarar jag detta med bravur, då klarar jag fan allt!


1 kommentar:

Linda sa...

Heja heja sötaste du! Det finns nog ingen med så mycket driv & jäklarannama som du ...så detta har du säkert klarat med bravur! Vi här nere i syd håller på dig & vet att du kommer skapa dig den framtid du vill ha! Kärlek kan du ha dig ♥