tisdag 29 mars 2011

Hallå där luggen!

Senast jag hade lugg måste ju varit 2009. Lagom till skolavslutningen hade Dennis klipp till mig och jag var super snygg, sen fick jag nåt anfall under sommaren och klippte själv i den och jag såg ut som jag hade en hjälm på huvudet. Som tur var så var Dennis en ängel och rättade till detta några månader senare och jag såg kvinnlig ut igen. Sen blev det ingen mer lugg....Inte förrän i dag. Mitt hår såg så fruktansvärt livlöst ut förra veckan, att jag gick in på Boys & Girls i stan och beställde tid för en makeover i håret och en makeover, ja det fick jag verkligen. Fick även huvudmassage och en dö läcker klocka och jag tror det var 2007 som jag hade en klocka på armen sist. Jag är välkommen om 8 veckor för att ljusa upp min nu bruna kalufs ännu en grad och självklart klippa till luggen så den förblir så här cool:

Inga kommentarer: