onsdag 3 mars 2010

Ett skrivet ord kan bli en inspiration för en annan...

Min status på facebook. Med den menar jag att ett ynka litet ord kan få mig att inspireras till att....vad jag inspireras till är en tolkningsfråga och upp till betraktaren.
Kalles kommenterar: Awsome!

Min käre vän, du vet verkligen hur du kan få mig att le, får mig att känna en efterlängtad styrkan växa inombords. Jag vet, du är inte långt borta, du finns än i våra liv, men här finns ändå en tomhet efter dig. Vi saknar dig så och jag tror till och med jag kan prata för Philip. Minnena av dig består, vi hör låtar du tipsat om eller se bilder från våran tid. The awsome three and the baby.Nicole minns dig som igår:"I karlshamn bor kalle och han är min kompis."... Du kommer alltid vara oförglömlig och en av de mest underbaraste människorna jag känner.

On Spotify:
Blackstreet - No diggity

Blomkraft min vän!

Inga kommentarer: