onsdag 24 februari 2010

Så nära men ändå så långt borta...

Jag har haft kludd med mitt bankkort som blivit slitet och min internetdosa hade låst sig i måndags. Igår var jag på banken och låste upp den och beställde nytt kort. Nu sitter jag här och är äckligt röksugen bland annat och det värker i kroppen när jag ser mitt konto och tänker på vad jag hade kunnat göra för alla dom pengarna, men det gör dessto ondare att veta att jag har dem men inte kan ta ut dom!! Funderar på att ringa mamma och flörta lite med henne om hon kan hjälpa mig eftersom vi ändå ska ses i dag när jag ska hämta Nicole....Ja allt återstår att se! Får bli att låna fler mentolcigg av Dennis tills jag ska hem, tur man börjat vänja sig vid dom! Jag vill ha mina pengar nu, så nära men ändå så långt borta!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nizza und interessanten Blog das Sie haben Amelie! Ich habe es jetzt schon eine Weile verfolgt, und denken, dass du ein guter Mensch zu sein scheinen.
Mit freundlichen Grüßen Stephan.

Amelie sa...

Thank you very much, wärmt es an meiner Seite, wie zu hören und auch auf Deutsch gehen:) Mit freundlichen Grüßen, Amelia