fredag 19 februari 2010

Äckliga ord!

Omgående! Det är nog det mest läskiga ord jag vet, men om man inte visar att man är rädd utan bara agerar omgående så är det fan inte så skrämmande längre upptäckte jag visst i dag....*Andas ut* och börjar leva igen!

Snö!
Det är det mest kallaste, tråkigaste och mest irriterande ord jag vet just nu! hatar det så brutalt mycket. Snöstorm igår och ytterligare en snöstorm på gång i dag!!Sluta snöa för helvete!!

Vagel! Tror aldrig folk har haft så roligt åt mitt utseende någonsin, alla dessa smeknamn, skit gulligt. Men smärtan!! Den är olidlig och jag ser suddigt, jag är så sugen på att sticka nåt vasst i ögat !! men nej behöves inte förhoppningsvis. Ska till vårdcentralen om en timme och hoppas på nåt smärtstillande! Snälla vagel försvinn!!

Inga kommentarer: