måndag 1 mars 2010

En sjukt galen och underbar helg del 1!!

Denna helgen tillhör de helger jag aldrig vill glömma!
Fredag: Efter mycket om och men på fredagen så bar det i alla fall av till Kristianstad för att lämna Nicole till mormor. Efter det gjorde jag stan i nästan 3 timmar utan nån lycka så bar det av hem till Dennis mamma och snacka skit och drack massa kaffe med de han klippte och färgade håret på. Fullt hus när jag kom dit, alla bröderna med vänner va hemma. Har bara träffat en av dem innan. Efter nästan 2 timmar där bestämde jag mig för att följa med Hampus & co. Jag for hem och slängde mig i duschen och hann precis med bussen vid 20:00. Väl i Karlshamn så kom han och mötte upp mig och vi gick upp till hans polare Sebbe. Tänkt jag skulle få komma till en annan fest men fick höra att det inte skulle finnas plats (nähe?) Det visade sig ändå att vi skulle dit senare så hah! 4 cider senare gick vi igenom stan och jag snubbla på en isfläck och flög framlänges och klirrade de två sista flaskorna och skrapade ansikte, armbåge och lår, men det ända jag kunde tänka på när grabbarna hjälpte mig upp var : Mina cider, mina sista cider!. Väl framme hos min gamla sambo Frida träffade jag mysiga Uven, Kenta mitt ex, Präst, min gamle sambo, Fille och Danne. As mycket folk och as ball fest! Vid 23 tiden gick Uven, jag och Hampus vidare till Harrys, där jag stod med på listan och kom in gratis (älskar facebooks nya system). Tror det gick en halvtimme sen hade jag blivit av med dem. Slösade en del i baren och började tycka det blev lite drygt, men vid ca 23:45 knuffade jag mig fram till scenen för då var det dags för El medico på scen igen! Jag dansade både med och bredvid han en stund och hamna vid baren igen. Där stod jag och försökte fixa mig hem, var ju inte kul o vara kvar när man hade ont och kände sig lonley. Självklart gick det ingen skjuts hem och i stället låter jag mig bjudas på drinkar av nån random guy.Jag dansa, sprang runt och drack med Präst innan kvällen led mot sitt slut och jag stannade i Karlshamn över natten. Dessutom skulle jag ju shoppa i Karlshamn på lördagen så lika bra att ta två flugor i en smäll.
Dansar brevid El medico 26/2

Inga kommentarer: