torsdag 18 februari 2010

jaha det var det...

Inget projekt att redovisa i morgon, har en vagel under höger ögat som gör äckel ont och ger mig feber. Ont i magen, har hets ätit i två dagar vilket resulterat att min minimala vikt återgått till det normala (sjukt osexigt). Alex är sjuk vilket gjorde att Nicole fick återvända efter mindre än ett dygn, vilket gjorde att det blev nada gjort i skolan eftersom hon var jätte grinig. Jag missar antagligen en dunder fest i morgon som jag blev bjuden på redan i dag, men mitt öga stoppar den tanken, ser ju inte klok ut. Det är snöstorm ute vilket betyder att jag måste skotta snö i morgon bitti *suck*Jag vill åka på en sportlovsresa i helgen, eftersom det innebär att jag får träffa en hel hög av underbara människor. Men självklart hindrar ögat, pengar,vädret och lite jobbiga konsekvenser detta! *SUCK* Här ser ut som ett krig, trots att här var kliniskt rent i söndags, men självklart orkar jag inte ta tag i det nu. Nu vill jag bara slänga mig i ett hett bad och meditera, för att slippa tänka på allt skit just nu! Orka, God natt!

Inga kommentarer: