söndag 17 oktober 2010

Typiskt...

Är det bara jag, eller är det inte lite kylig höst ute, börjar vintern närma sig med stormsteg? Sitter vid en dator i Värmland och fantiserar om att ta dagens tredje och sista cigarett, men bävar för att gå ut. Temperaturen sjunker sakta mot nollan igen och igår kväll trodde jag att jag skulle frysa fast där ute. Kanske dags att sluta röka?...Typiskt.
Är det bara jag som blir stressad och okoncentrerad när man sitter vid någon annans dator? Mitt huvud flödade egentligen med saker jag vill göra på denna datorn, men det slutade med att jag ändrade layouten på min blogg, lyssnade på lite Youtubemusik, chattade lite på facebook, stört Coffe i hans spelande och fantiserat om den där "goda" cigaretten. Alltså inget vettigt gjort, inte ens något riktigt tidsfördriv...Typiskt. Önskar er alla en god natt, själv ska jag snart lägga mig till rätta och kolla på när Coffe spelar Heavy Rain, ett spännande PS3 spel med härlig grafik. Fast blir väl som alltid, jag somnar mitt i när det är som mest spännande...Typiskt.
Anyway, hoppas ni gillar bloggens nya höstlook, för snart är det väl dags att ändra till vinterlooken, så passa på att njut om ni lik som jag älskar höstens färger, snart är de borta. Precis som jag.......Typiskt.

Inga kommentarer: