fredag 5 september 2008

Väntans tider

sitter i datasalen och har precis skrivit ut vägbeskrivingen till i kväll. Har precis suttit ochh snackat med Mia från klassen om adoption, rätt skönt att hitta nån man har nåt sånt gemensamt med efterso det är en viktig punkt i mitt liv så är det kul att höra andras syn på det hela. Nicole slutar inte förrän om 2 timmar så jag får la helt enkelt gå hem och packa och städa så allt är redo tills vi ska åka. Jag hade tänkt ha skit kul i kväll, längtar efter att träffa alla igen. Tror att det är därför jag är på bättre humör för att jag äntligen har något att se fram emot igen som gör mig lycklig. Men sen känns det lite surt att höra när vi kommer tillbaka i morgon så ska en del i klassen ut tillsammans i karlshamn och jag får sitta hemma...men men sånt är livet. Usch jag är verkligen inte sugen på att städa men det är väl lika bra så man slipper ta tag i det när man är bakis i morgon.

Inga kommentarer: